Zoals jullie weten ga ik graag GROOT, maar daar komt wel 1 nadeel bij kijken (voor m'n CR10 max momenteel geen behuizing te vinden dus ga der wss zelf eentje maken van plexi), maar ook voor resin. nl het wassen en uitharden. De Photon M3 plus prints op maximum grootte zouden nog NET (of net niet) op een cm na in de Anycubic Wash&Cure Plus passen. Maar die vlieger gaat niet op voor de Photon M3 max
De phrozen cure luna is niet groot genoeg voor uitharden, en de phrozen cure mega kost evenveel als een extra printer, en das nog maar probleem 1. Het uitharden kan ik eventueel wel oplossen door ook zelf wat te maken met uv lampen, aluminium folie of een grote metalen emmer en een eenvoudige draaitafel. Het wassen is ook een probleem bij de Phrozen M3 Max. Der is geen wasstation groot genoeg. Dat moet ergens wel op te lossen zijn met een grote plastic kuip, maar dat lost het probleem van de water/IPA stroming niet op, en ik ga echt niet manueel minuten lang met een stok in zo'n kuip staan roeren en de kans op print beschading lopen.
Iemand een idee mocht ik voor de M3 max gaan? vb een onderwater te gebruiken ventilator ofzo die voor doorstroming kan zorgen?