Violet DLP 3D printer betaalbare precisie

Alles over de verschillende soorten 3D printers die te koop zijn.
Plaats reactie
MaartenSolid3D
Contacteer:

Violet DLP 3D printer betaalbare precisie

Bericht door MaartenSolid3D » 07 dec 2015, 22:13

Beste lezers,

Wij van Solid3D hebben een betaalbare DLP 3D-printer ontwikkeld: De Violet.
Een hoge resolutie vloeistof printer moet toch voor iedereen beschikbaar zijn? wij vinden van wel.
Bij ons is die kwaliteit al beschikbaar voor €550. We hebben natuurlijk niet gekeken naar alleen het probleem van de prijs.
De Violet heeft nog andere sterke punten:

Een aantal andere eigenschappen zijn:

Bouwvolume:
De Violet DLP 3D-printer beschikt over een uitzonderlijk groot bouw volume: 200x130x180mm

Eenvoudig:
1 knop en 2 parameters is alles wat je nodig hebt om de Violet DLP 3D-printer te bedienen. Ervaring en kennis nodig om een 3D-printer te bedienen? Voor de Violet niet, dit is dan ook een plug and play printer.

Kwaliteit:
DLP 3D-printers staan bekend om de ongekende kwaliteit die ze leveren. Met een full HD beamer zijn resoluties van 0,05mm in x en y-as mogelijk en tot 0,025mm in de z-as.

Lees al onze eigenschappen op onze site:
www.solid3d.nl

Tijdelijk hebben wij een korting van €100, neem hiervoor met ons contact op

Liqcreate
Contacteer:

Re: Violet DLP 3D printer betaalbare precisie

Bericht door Liqcreate » 15 aug 2017, 17:40

Hallo MaartenSolid3D,

Je bericht is al een tijdje op dit forum, maar ik ben nieuw en daarom is het bericht ook nieuw voor mij :) .
Via de website-verwijzing in jouw bericht kwam ik op een gesloten lead.. ben je nog betrokken bij Solid3D of de ontwikkeling / verkoop van hoge resolutie vloeistof printers? Wellicht dat resins van Liqcreate mogelijkheden bieden om nog meer dimensie te behalen! Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes namens Liqcreate

http://www.liqcreate.com

Plaats reactie