Opmerkingen en suggesties voor handleidingen

Handleidingen voor beginners en gevorderden
Plaats reactie
KoenvdE
Contacteer:

Opmerkingen en suggesties voor handleidingen

Bericht door KoenvdE » 07 sep 2020, 20:22

Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien al opgevallen was hebben we in de tussentijd een handleidingenhoekje gekregen. Nu moet deze in de loop der tijd natuurlijk gevuld worden en ik ben dan ook druk mee bezig om tussendoor af en toe een stukje te schrijven.

Om het straks allemaal netjes te houden tussen de handleidingen heb ik een verzoek aan jullie, zet opmerkingen en suggesties neer in dit topic. Dit zodat we de handleidingen bij een enkele post kunnen houden welke naar aanleiding van de hier gegeven suggesties aangepast kan worden. Zo blijft het een net en opgeruimd geheel zonder dat dit extra werk oplevert voor met name de moderatoren, daar wordt iedereen vrolijk van. Hieronder kan er dan ook gewoon gediscussieerd worden over de voorgestelde wijzigingen.

Daarnaast zal ik deze post aan blijven passen naar aanleiding van de momenteel in aanbouw zijnde handleidingen en wie er mee bezig zijn. Op deze manier kan je de betreffende personen een PB sturen om deze bijvoorbeeld te helpen met de handleiding of om informatie te delen welke je handig lijkt om erin terug te zien.
Samen kunnen we er op deze manier voor zorgen dat de handleidingen van hoogwaardige kwaliteit zijn en blijven.
Suggesties voor handleidingen welke je in de toekomst wil zien zijn ook welkom, veel gevraagde handleidingen kunnen op deze manier eventueel meer prioriteit krijgen

Handleidingen in aanbouw:
- Extruder kalibreren (KoenvdE)
- Veelvoorkomende printproblemen (KoenvdE)

Opdat er nog vele goede handleidingen mogen volgen,
Met vriendelijke groet,
Koen
Met vriendelijke groet,
Koen

Heavily modified Anet A8
Bezig met zelfbouwproject

Tecumseh
Contacteer:

Re: Opmerkingen en suggesties voor handleidingen

Bericht door Tecumseh » 07 sep 2020, 23:36

KoenvdE schreef:
07 sep 2020, 20:22
Handleidingen in aanbouw:
- Extruder kalibreren (KoenvdE)
- Veelvoorkomende printproblemen (KoenvdE)
Misschien kun je daadwerkelijk linken naar de handleidingen in kwestie ipv jouw eigen profiel ;)
Anet A6 - firmware Marlin 1.1.9

KoenvdE
Contacteer:

Re: Opmerkingen en suggesties voor handleidingen

Bericht door KoenvdE » 08 sep 2020, 10:10

Dat komt omdat ik de handleidingen pas plaats als ze zo compleet mogelijk zijn. Dit omdat het makkelijker offline werkt om een heel verhaal te typen dan in het kleine vakje van het forum. Daarnaast voorkom ik zo dat er meerdere halve handleidingen online staan waardoor dingen alsnog mis kunnen gaan omdat er bijvoorbeeld maar de helft van de stappen in staan die je moet doen.

Door te linken naar de gebruikersprofielen is het makkelijker om de gebruikers een PB te kunnen sturen door op de knop 'verstuur privébericht' te klikken in hun profiel. Dit voor als je wilt helpen met een bepaalde handleiding of wanneer je informatie hebt die je er graag in terug wilt zien.

Dus vandaar dat er niet naar een handleiding gelinkt wordt maar wel naar een gebruikersprofiel.

Bij deze dus ook de oproep om je bij mij te melden als je met een handleiding bezig bent, of wilt helpen zodat ik de lijst up-to date kan houden en er niet per ongeluk meerdere mensen tegelijk met een zelfde handleiding bezig zijn zonder dat ze het door hebben :).
Met vriendelijke groet,
Koen

Heavily modified Anet A8
Bezig met zelfbouwproject

Plaats reactie