Afwerken PETG print?

Show hier resultaten, projecten en vooruitgang van je 3D prints
René
Berichten: 793
Lid geworden op: 04 jan 2020, 20:23
Contacteer:

Re: Afwerken PETG print?

Bericht door René » 05 apr 2021, 13:59

In beide gevallen zou ik een halfgelaats PR3 masker gebruiken.
Laatst gewijzigd door René op 06 apr 2021, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Creality Ender3P - En bezig met de bouw van een ????
Als je Ender hotend het niet meer doet, Reparatie

Testing yourself will make you much wiser
Let's create something awesome
René

Gebruikersavatar
RudiK
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 mar 2021, 16:51
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Afwerken PETG print?

Bericht door RudiK » 06 apr 2021, 13:54

Ik heb een aantal maal ABS in de Aceton damp gezet.
Dat geeft ook een spiegelglad resultaat.

Afbeelding

Helaas staat dit printje al twee jaar op een plank te verstoffen, je moet dus even door de stof heen kijken :-)

Groet, Rudi

Gebruikersavatar
Henk Freubelaer
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 okt 2020, 10:55
Contacteer:

Re: Afwerken PETG print?

Bericht door Henk Freubelaer » 06 apr 2021, 14:53

Ik weet niet of er een kostenplaatje aan mag hangen, maar je kan het ook proberen op shapeways.
Groetjes, Henk

Creality Ender 3D Pro
Creality LD-002R
Fusion 360
Cura / Chitubox

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast