Print Bosch eBike batterijhouder

Show hier resultaten, projecten en vooruitgang van je 3D prints
Plaats reactie
SnelleD
Contacteer:

Print Bosch eBike batterijhouder

Bericht door SnelleD » 12 jan 2019, 12:08

Na een 13U werken (de printer niet ik) is de batterijhouder afgewerkt in PETG van Real 0.30 layer zonder enig probleem.
De lay-out van de print was voorzien om de printer te testen, kleine gaatjes, rondingen, strijken bovenaan, tekst een paar mm in de print en erdoor.
Ben tevreden over de kwaliteit alhoewel het hier en daar nog wat beter kan.
De volgende houder zal wit zijn in PETG van 123 3D. en hier en daar nog wat aanpassen zowel tekening als in Cura.

Nu de afmetingen eens nameten of dat wel klopt en de tekst nog wat opkuisen.

De batterij past perfect de rondingen binnenin de print zijn voorzien om pads in te kleven deze wat men gebruikt onder de stoelpoten.

Aan de achterzijde komen alu. rails 20X20 met deze rails wordt het tegen de muur bevestigd en daaronder de houder voor de lader die ik mogelijk vandaag ga printen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ondergrond bij de printer is ruw.

Afbeelding
Tekst erdoor is niet volledig geslaagd, moet wel nog opgekuist worden.

Afbeelding
Het strijken is goed hij maakt de bovenkant dicht maar heeft het niet compleet afgewerkt.
Creality CR - 10S Pro en DIY Prusa I3

MatthijsT
Contacteer:

Re: Print Bosch eBike batterijhouder

Bericht door MatthijsT » 27 jan 2019, 14:08

Probeer eens de laatste laag ook met een lagere snelheid en evt iets hogere flow rate te printen. Misschien dat dit nog helpt.

Vwb de onderkant. Ik heb inmiddels een glasplaat ipv de ruwe standaard plaat. Ik merk dat daardoor je onderkant een stuk gladder is. Of probeer anders eens te printen op een brim/rift.
CR-20 Noob

SnelleD
Contacteer:

Re: Print Bosch eBike batterijhouder

Bericht door SnelleD » 27 jan 2019, 15:19

De printer heeft een ruwe ondergrond om de print te laten kleven en dat werkt prima, wil men een gladde print dan moet men een glasplaat gebruiken.
Maar aangezien het de onderkant van het stuk is heb ik er geen probleem mee.
Creality CR - 10S Pro en DIY Prusa I3

Plaats reactie