Wie kan mij helpen met een paar problemen met mijn printer?

Vragen over het gebruik van de printer, toepassingen etc.
Plaats reactie
marco
Contacteer:

Wie kan mij helpen met een paar problemen met mijn printer?

Bericht door marco » 25 mei 2015, 19:20

Hallo allemaal, ik heb ongeveer 10dagen geleden mijn 3D printer binnen gekregen uit Hong kong.
Het gaat om een prusa mendel i3 pro c dual extruder.
Hij staat nu aardig in elkaar maar waar ik mij nu erg aan erger is dat lang niet alles klopt. Ik heb hem in elkaar gezet via de handleiding die online te vinden is op de site van geeetech. Alleen er staan verkeerde afbeeldingen tussen. Afbeeldingen van opeens een andere printer. Of de bedrading klopt niet of het sluit allemaal niet goed aan zoals ik gemerkt heb. En of de elektronica nu goed zit weet ik ook nog niet omdat er stekkertjes missen of anders zijn.

Ik ben op dit moment op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft of die meer weet van dit soort type 3D printer en mij misschien verder wil helpen.

Ik woon in groningen. Misschien dat iemand mij thuis wil helpen met de printer misschien dat dat makkelijker is.

Met vriendelijke groet, Marco

P.s. Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe ik een foto kan toevoegen. Zodra ik dit weet maak ik fotos van de problemen en post ze hierheen.

jeex
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen met een paar problemen met mijn print

Bericht door jeex » 26 mei 2015, 18:25

Bij het Fablab in Groningen http://www.fablabgroningen.nl/ aan de Herestraat (naast de ouwe bios) zitten jongen met heel veel verstand van 3d-printers. Kun je op donderdag en vrijdag gewoon langs gaan.

Succes ermee.

marco
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen met een paar problemen met mijn print

Bericht door marco » 26 mei 2015, 18:50

Top!!

Bedankt voor de reactie.

Ik ga proberen om langs te gaan. Denk dat het volgende week word i.v.m. werk.

Mvg. Marco

Plaats reactie