Cura 4.0 Start G-code eerst bed heating dan BLTouch bedleveling en dan nozzle heating.

Vragen over het gebruik van de printer, toepassingen etc.
Rob52
Contacteer:

Re: Cura 4.0 Start G-code eerst bed heating dan BLTouch bedleveling en dan nozzle heating.

Bericht door Rob52 » 05 jul 2019, 22:48

Even een doorvoertest/calibratie doen. Dan weet je of er voldoende uitkomt.
Groeten, Rob.

* Gemodificeerde Anet A8
* Anycubic Kossel Lineair Plus

erwin1
Contacteer:

Re: Cura 4.0 Start G-code eerst bed heating dan BLTouch bedleveling en dan nozzle heating.

Bericht door erwin1 » 05 jul 2019, 23:05

hallo rob
dan komt er wel filament uit
maar als hij begint printen gaat het bed eerst geen en terug en komt er ook nog genoeg filament uit , maar als hij dan aan het object begint loopt het fout . In het midden van het bed is er wel wat meer speling tussen bed en nozzle. Op de zijkanten is het goed

erwin1
Contacteer:

Bericht door erwin1 » 05 jul 2019, 23:09

het object komt van de demo's die mee zijn met de printer, dus ik ga ervan uit dat de instellingen goed zijn

hardy
Contacteer:

Bericht door hardy » 06 jul 2019, 16:05

Ik denk toch dat je opnieuw moet levelen wanneer je verschil in de hoogtes hebt en als je denkt dat er tevens te weinig uitkomt, dan zou ik eerst de nozzle inwendig schoonmaken en daarna pas levelen.

Hardy
zelfbouw eigen ontwerp ULTI(F)AKER
zelfbouw eigen ontwerp CUBE-3D

Plaats reactie