Hulp gevraagt van 3d naar plotter
-
- Contacteer:
Hulp gevraagt van 3d naar plotter
hallo kan iemand mij helpen om van de creality 10s pro een plotter te maken?
ik werk met cura
graag ook de software uit leg wat af en aan moet staan
alvast bedankt
G J v Leeuwen
ik werk met cura
graag ook de software uit leg wat af en aan moet staan
alvast bedankt
G J v Leeuwen
- Rob52
- Contacteer:
Re: Hulp gevraagt van 3d naar plotter
Je kunt natuurlijk ook gewoon even Googlen, je bent niet de eerste die dit wil doen. Link. En dat is maar één van de vele.

Groeten, Rob.
* Gemodificeerde Anet A8
* Gemodificeerde Anycubic Kossel Lineair Plus
Citeer a.u.b. alleen als het echt nodig is en antwoord normaal met de knop PLAATS REACTIE.
Meer weten over citeren, quoten en antwoorden? Klik HIER.
* Gemodificeerde Anet A8
* Gemodificeerde Anycubic Kossel Lineair Plus
Citeer a.u.b. alleen als het echt nodig is en antwoord normaal met de knop PLAATS REACTIE.
Meer weten over citeren, quoten en antwoorden? Klik HIER.
-
- Contacteer:
- Robbel2005
- Contacteer:
Rechts klikken op webpagina en kies "vertalen in het Nederlands"

3D-Printer ***Anet A6*** - Marlin 2.0.7.2/Tatara frame/3DV6/Bondtech extr./SKR V1.3/tmc2208Uart/Bltouch/24V Powered.
We try to make 3D-
░░░░░█
░░░░▄█▄░░╔╗╔╗╔╗═╦═╔╗
░░░▄█▀█▄░╠╝╠╣╠╩╗║ .╚╗
░░▄█▄▄▄█▄╚═╩╩╩─╩╩═╚╝
▄██▀░░░▀██▄
We try to make 3D-
░░░░░█
░░░░▄█▄░░╔╗╔╗╔╗═╦═╔╗
░░░▄█▀█▄░╠╝╠╣╠╩╗║ .╚╗
░░▄█▄▄▄█▄╚═╩╩╩─╩╩═╚╝
▄██▀░░░▀██▄
-
- Contacteer:
hartelijk bedanktRobbel2005 schreef: ↑03 dec 2020, 15:35Rechts klikken op webpagina en kies "vertalen in het Nederlands"![]()

-
- Contacteer:
Dit is iets wat ik toevallig met een CNC machine heb gedaan. Is niets anders dan een pen op je toolholder (of printkop) bevestigen. Kun je een houdertje voor printen maar werkt net zo goed met tape. Met een programma als inkscape kun je dan tekenen of gcode genereren. Belangrijk is dat je extruder/hotend/tool niet gaat aanspreken.
- ferdi76
- Contacteer:
als je dit gaat doen heb ik een goede tip voor je
ik kan je zeer aanraden om eerst je file te maken in silhouette studio omdat dit al een plotter programma is ( gratis te downloaden) als je bijvoorbeeld in de foto kijkt zie je dat de letters elkaar overlappen dat kan je in silhouette versmelten en nog veel meer even de file opslaan en daarna ga je naar www.ideas-r-us-software.uk
en verander je de studio file naar een svg die je dan gewoon met je normale 3d programma naar een g-code kan zetten.
ik werk al jaren met dit programma en je kan de gekste resultaten ermee voor elkaar krijgen,hoop dat je hier iets aan hebt .
groetjes ferdi

en verander je de studio file naar een svg die je dan gewoon met je normale 3d programma naar een g-code kan zetten.
ik werk al jaren met dit programma en je kan de gekste resultaten ermee voor elkaar krijgen,hoop dat je hier iets aan hebt .
groetjes ferdi

-
- Contacteer:
dank je wel ik ga dat proberen erf fijn dat hier mensen komen met goede informatie.ferdi76 schreef: ↑30 dec 2020, 14:50als je dit gaat doen heb ik een goede tip voor jeik kan je zeer aanraden om eerst je file te maken in silhouette studio omdat dit al een plotter programma is ( gratis te downloaden) als je bijvoorbeeld in de foto kijkt zie je dat de letters elkaar overlappen dat kan je in silhouette versmelten en nog veel meer even de file opslaan en daarna ga je naar www.ideas-r-us-software.uk
groetjes ferdi![]()
m v groet Gijs

-
- Contacteer:
daarna ga je naar www.ideas-r-us-software.ukferdi76 schreef: ↑30 dec 2020, 14:50als je dit gaat doen heb ik een goede tip voor jeik kan je zeer aanraden om eerst je file te maken in silhouette studio omdat dit al een plotter programma is ( gratis te downloaden) als je bijvoorbeeld in de foto kijkt zie je dat de letters elkaar overlappen dat kan je in silhouette versmelten en nog veel meer even de file opslaan en daarna ga je naar www.ideas-r-us-software.uk
groetjes ferdi![]()
hoe heet dat programma ik heb de studio al gehaald maar nu nog het omzet programma graag de naam dank u
- ferdi76
- Contacteer:
het is geen programma maar een online converter gewoon deze link gebruiken www.ideas-r-us-software.uk daarna in je 3d sorfware de svg openen en hem uploaden naar je slicer