Nieuwe layout 3Dprintforum

Over 3Dprintforum.nl. Gebruik, regels en informatie.
Plaats reactie
Admin
Site Admin
Contacteer:

Nieuwe layout 3Dprintforum

Bericht door Admin » 08 mei 2015, 01:30

Misschien dat het je al was opgevallen maar het 3dprintforum heeft een compleet nieuwe layout! Hiermee zijn er meteen wat problemen opgelost zoals de weergave op tablets en de weggevallen kolomtitels. Met een gloednieuwe header en een breder canvas is het forum een stuk strakker en overzichtelijker geworden.

Mocht het forum er vreemd uitzien of elementen verkeerd staan, vernieuw/refresh dan je browser. Dit is misschien een paar keer nodig om de nieuwe layout volledig in te laden.

Het 3Dprintforum is inmiddels een goedbezocht platform en dat verdient extra aandacht. De komende tijd zullen er nog meer wijzigingen volgen als afwerking. Feedback is natuurlijk altijd welkom!

Er gaat morgen een mail naar alle leden over deze update. Alvast veel plezier met het gebruik van het nieuwe jasje!

patchie
Contacteer:

Re: Nieuwe layout 3Dprintforum

Bericht door patchie » 08 mei 2015, 13:59

Misschien een goed idee om Tapatalk te gaan toevoegen.
Kijk zelf vaak op diverse forum's welke via tapatalk te benaderen / bereiken zijn.
Vind dit zelf fijn en je krijgt dan ook meldingen op tapatalk als je iets volgt over vorderingen op het topic.
En misschien een soort tekoop rubriek, voor 2e hands printers en verkeerd bestelde filementen. ( geen beroeps handel )

Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Nieuwe layout 3Dprintforum

Bericht door Admin » 08 mei 2015, 14:46

Bedankt voor de tip! Zojuist gedaan dus je kan vanaf nu het forum volgen via de TapaTalk app.

Koppeling voor het 3Dprintforum op TapaTalk:
http://tapatalk.com/m?fid=1010963&id=4& ... l%3Dinvite

Ik hoor graag van je of het zo goed werkt.

Edit: Het werkte eerder vandaag wel en nu kan ik het forum niet meer terug vinden in Tapatalk. Ik heb een support ticket aangemaakt. Misschien dat het niet keer werkt omdat ik het JavaScript voor de app pop-up heb uitgezet?

Edit 2: Nu werkt het weer wel! Zal wel iets tijdelijks zijn geweest. Hoe dan ook, als je zoekt op 3dprintforum dan staat het forum bovenaan in de lijst.

Plaats reactie