Anet AM8

Aanbieders, zelfbouw projecten, ervaringen etc mbt 3D printer bouwpakketten en onderdelen.
3Dwim
Contacteer:

Re: Anet AM8

Bericht door 3Dwim » 21 jun 2018, 19:37

Anet A6 komt van gearbest, die doen niet moeilijk maar voordat je klacht geaccepteert wordt en de juiste onderdelen binnen hebt hebt je wel eelt op je vingers van typen.
Mijn mosfet doet het niet, kunt u fotos sturen ?, wij zien niets bijzonders, ik zei nog ik zie ook niets bijzonders aan die zwarte dingetjes die ze micro elektronica noemen.
Idem ditto met de lagers en display.
Groet,
Wim

Pro Deo 3D fanaat
Anet A6 - student
SketchUp Pro - expert

Relicaddict
Contacteer:

Re: Anet AM8

Bericht door Relicaddict » 21 jun 2018, 21:37

Wish heeft voor nu nog mijn voorkeur gezien ze geen return depot hebben van bestellingen.
Zou je een 3d printer bestellen waarvan iets kapot is geven ze zonder pardon je geld terug en mag je het houden.
Paar keer gehad met andere dingen al.
Zal wel anders zijn als het iets is van een aantal 100 euro, maar tot 150 euro doen ze daar niet vervelend over.
Hun handelen het af met de verzender zelf, en of wish het risico daarin neemt om het als verlies te nemen weet ik uiteraard niet, maar zal niet gek opkijken als ze dat zeker voor een deel doen.
Zelfde verhaal met langer dan 30 dagen wachten is het gewoon je geld terug en product houden mocht het nog komen.

Natuurlijk bestel je niet iets op de gok van schade of te laat, maar het geeft wel een vertrouwd idee om iets te bestellen.
Ali blijft gezeur soms met foute producten.
Gr, Ton.

Plaats reactie