3Dimenz

Verschillende bedrijven die in opdracht 3D printen.
Plaats reactie
Kim - 3Dimenz
Contacteer:

3Dimenz

Bericht door Kim - 3Dimenz » 09 sep 2013, 10:31

Hallo allemaal,

Ik ben Kim van het 3D-printbedrijf 3Dimenz. Wij bieden een 3D-printservice, 3D-tekenservice en webwinkel met gepersonaliseerde producten. Elk (2D of 3D) idee kunnen wij hiermee omzetten naar een echt product.

Het meest printen wij met het materiaal 'high composite powder' waarmee wij full colour 3D-prints maken. Onder andere voor maquettes, figuren, designstukken, mockups en relatiegeschenken is deze printer ideaal. Daarnaast wordt kunststof veel gebruikt voor bijvoorbeeld sieraden, telefoon- of tablethoesjes en functionele prototypes.

Wij vinden dit forum een leuk initiatief om informatie, vragen en kennis over 3D-printen te verzamelen. Wij zullen ons best doen om hier een bijdrage aan te leveren.

Afbeelding

Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: 3Dimenz

Bericht door Admin » 09 sep 2013, 10:59

Hoi Kim,

Leuk dat je een topic hebt aangemaakt!

Ik vroeg me meteen al af of het veel werk is om de toeter van mijn logo (www.spreadtheword.nl) in 3D na te tekenen en af te drukken. Ik heb wel interesse om een leuke bureau beeldje te printen.

Sowieso handig om dit topic te gebruiken voor Q&A rondom jouw bedrijf!

Kim - 3Dimenz
Contacteer:

Re: 3Dimenz

Bericht door Kim - 3Dimenz » 10 sep 2013, 13:21

Hoi JPLC,

Bedankt!

Dat is zeker mogelijk en kan denk ik heel leuk worden. Ik heb je een mail gestuurd met wat opties en voorbeelden. Jouw logo is vermoedelijk ook in 3D ontworpen, maar jij hebt er waarschijnlijk alleen afbeeldingen van en geen 3D-model. Anders was het helemaal eenvoudig; kwestie van wanddiktes aanpassen, eventueel een voetstukje eronder en printen maar.

Vragen over 3Dimenz zijn hier zeker welkom. Algemene vragen over 3D-printen natuurlijk ook.

Plaats reactie