Delta printer gezocht

Vraag en aanbod van 3D Printers, onderdelen, drivers, software etc.
Rob52
Contacteer:

Re: Delta printer gezocht

Bericht door Rob52 » 26 feb 2019, 16:35

IK zou in het geval van bestellen bij Ali geleverd via Duitsland niet echt rekenen op garantie anders dan "dead on arrival" en eventueel terugsturen binnen korte termijn om je geld terug te krijgen zolang je nog in de "dispute periode" zit. Daarna denk ik dat je weinig kans maakt op echte garantieclaims of het moet misschien een enkel defect onderdeel zijn dat je nagestuurd krijgt. Is natuurlijk ook niet echt een werkzame situatie. In Duitsland hebben ze ook alleen maar een magazijn, meer niet. Je voordeel zul je in de aanschafprijs moeten zien en eventuele manco's voor lief nemen. Ik heb honderden dingen bij Chinezen gekocht en ook via Duitsland, waaronder de Anet A8 (€ 119 incl. verzenden), maar ik ben nooit uitgegaan van garantie, maar de prijs was dan ook meestal doorslaggevend. Behalve enkele zaken waar ik m'n geld heb teruggekregen binnen de dispute periode heb ik echter nooit een beroep op garantie gedaan.

Terugsturen is bijna altijd voor eigen rekening en kan aardig in de papieren lopen.
Groeten, Rob.

Gemodificeerde Anet A8.

Levendig3D
Contacteer:

Bericht door Levendig3D » 26 feb 2019, 20:24

Anycubic is erg goed qua customer service, dus als er problemen zijn zullen ze hun best doen om op afstand te helpen. Als het een ramp is en niets werkt, dan wordt het wel moeilijk.
Gr,
Thomas Levendig (Levendig3d)
Gr,
Thomas Levendig (Levendig3D)
Ender 3, Ender 2, East3d Sapphire, Dobot Mooz,
15jaar, werkt bij Tinytronics, en print vooral met Devildesign filament.

MatthijsT
Contacteer:

Bericht door MatthijsT » 26 feb 2019, 21:00

@rob:

Je bevestigd eigenlijk wat ik dus al vermoedde... Ik ga het binnenkort zo doen! Thnx voor het klankbord allemaal!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

CR-20 Noob

Plaats reactie