Philips Hue

Over alles behalve 3D-printen
Plaats reactie
Jean-Paul
Moderator
Contacteer:

Philips Hue

Bericht door Jean-Paul » 24 mei 2015, 21:29

Ok, het off-topic forum lijkt meer over mijn liefde voor gadgets te gaan. Maar goed, deze tip wil ik graag delen. :)

Ik ben al ruim een jaar in bezit van Philips Hue LED verlichting. Echt een geweldige investering die tot op de dag van vandaag elke euro waard is geweest. De investering lijkt groot maar je krijgt er goede kwaliteit LED lampen voor terug die je altijd kan dimmen en van kleur kan veranderen. En natuurlijk allemaal via een app op je tablet of smartphone. Ik had nooit verwacht dat kleur zoveel invloed op de sfeer van je woonkamer kan hebben.

De kracht van dit systeem zit hem vooral in het uitbreiden van de startersset. Elke lamp die je extra toevoegt versterkt het geheel en de mogelijkheden. Naast de normale bulbs heb je GU10 spots, LED strips, designlampen en bureaulampen (Iris en Bloom) die ook werken op dit systeem.

Mocht je vragen hebben over de Hue lampen of je wilt je verdiepen in de mogelijkheden dan help ik je graag op weg!

Jean-Paul
Moderator
Contacteer:

Re: Philips Hue

Bericht door Jean-Paul » 01 jul 2015, 14:19

Ik heb twee filmpjes op Youtube staan en zal ze hier ook meteen plaatsen. Geeft toch een beter beeld van de mogelijkheden.

Het staat hier natuurlijk niet de hele dag op de disco stand. Het is wel een goed voorbeeld van hoe mooi de lampen werken en hoe sterk de kleuren samenwerken. De App die ik gebruik voor deze lichtshow heet Ambify. Door muziek uit je bibloiotheek af te spelen, synct Ambify tegelijk een lichtshow die aansluit op de muziek.

Plaats reactie