Parrot Drone 2 quadcopter

Over alles behalve 3D-printen
Plaats reactie
Admin
Site Admin
Contacteer:

Parrot Drone 2 quadcopter

Bericht door Admin » 28 mei 2013, 08:47

Ik ben een ontzettende gadget nerd en heb sinds kort een Parrot Drone om mee te spelen.

Na twee dagen had ik al een motor gesloopt door met wind tussen de bomen te gaan vliegen. Voor ik het wist maakte hij een vrije val van vijf meter. Gelukkig dat alle onderdelen los te koop zijn dus heb ik voor vier tientjes de motor kunnen vervangen. Er zijn nu ook twee extra accu's onderweg van Conrad. Dat zou alles bij elkaar genoeg moeten zijn voor een half uur speelplezier. :)

Afbeelding

De besturing is perfect en ik kan niet wachten om de volgende generaties drones! Als het vanaf hier alleen maar beter wordt, beloofd dat wat voor later!

Voor de liefhebber: De drone maakt een eigen WiFi kanaal aan waarop je kan inloggen via je tablet. Vervolgens kan je met de app besturen en live meekijken (en opnemen) met de camera. Werkt perfect en soepel!

Jean-Paul
Moderator
Contacteer:

Re: Parrot Drone 2 quadcopter

Bericht door Jean-Paul » 24 mei 2015, 12:42

Na de zoveelste valpartij (en kapotte motor) ga ik de drone nog een keer repareren en in de verkoop doen. Of ik sloop hem helemaal om zelf een nieuw ontwerp te bouwen uit de bestaande onderdelen. Moeilijk moeilijk...

3Dwim
Contacteer:

Re: Parrot Drone 2 quadcopter

Bericht door 3Dwim » 03 mar 2018, 19:30

Hallo admin,

Lijkt me mooi, maar ik zie niets [afbeelding] is leeg.
Groet,
Wim

Pro Deo 3D fanaat
Anet A6 - student
SketchUp Pro - expert

Plaats reactie