Repetier firmware

Gratis en betaalde aanstuurprogramma's voor je printer
Plaats reactie
Rob52
Contacteer:

Repetier firmware

Bericht door Rob52 » 25 jan 2019, 09:50

Zijn er hier mensen die Repetier firmware hebben geïnstalleerd? Er wordt hier met regelmaat Repetier als slicer genoemd maar ik kan eigenlijk weinig vinden van mensen die Repetier als firmware hebben geïnstalleerd. Ik heb ook geen idee welke voor- of nadelen er aan zitten. Behalve dat ik tijdens mijn zoektochten erachter kwam dat Repetier dus wel gemakkelijker (voor leken) te installeren is door een menugestuurde web interface waarbij je de waardes voor diverse variabelen alleen maar hoeft in te vullen. Ik heb dat niet voltooid, dat komt misschien nog wel een keertje. Eén van de redenen om daar naar te kijken is dat ik las dat Repetier is voorbereid om direct met de Diamant Hotend extruder te werken. Het hoe en wat daarover heb ik nog niet uitgevogeld. Ik weet ook niet of Marlin dit ook zou kunnen, eventueel met of zonder extra aanpassingen.
Groeten, Rob.

* Gemodificeerde Anet A8
* Anycubic Kossel Lineair Plus

3drob
Contacteer:

Re: Repetier firmware

Bericht door 3drob » 11 feb 2019, 01:17

ik print met: DIY Prusa i3 - Cura - PLA - temp rond de: 215 / 54

Rob52
Contacteer:

Re: Repetier firmware

Bericht door Rob52 » 11 feb 2019, 09:36

Dank je, maar zoals je hier kunt lezen heb ik inmiddels al wat geëxperimenteerd met verschillende firmware. Maar deze video's zijn natuurlijk altijd een welkome aanvulling.
Groeten, Rob.

* Gemodificeerde Anet A8
* Anycubic Kossel Lineair Plus

Plaats reactie