Heb je in die nieuwe cura reeds je printer toegevoegd? Je kan bij "andere" dan je prusa I3 kiezen, en dan zouden een heleboel voorinstellingen al juist moeten staan voor jouw printer.

Dat is zeker goed Rob, hoewel ik Cura in die nieuwe versie niet ken betekent Basic dat wat standaard ingesteld staat en Custom selection jouw instellingen dus zodra je iets van hun instellingen veranderd gaat hij van Basic naar Custom.3drob schreef: ↑23 sep 2018, 20:06kon ook niet anders....
In de hoop dat er iemand is die beter om kan gaan met die nieuwe Cura?
Ja, natuurlijk vraagjes, Als ik met de muis gaat naar:
Instelingen > Printer > ik klik op: Printer Beheren dan kom ik in Voorkeuren daar klik ik op Instelingen.
Dan krijg ik een menu waar ik van alles kan aanvinken,
Maar als ik dat doe schiet er aan de rechter kant in een vakje de tekst van Basic naar Custom selection.
Ik neem aan dat dat goed is, Maar vergaan dan ook de andere settings? Of blijven die staan?
VrGr Rob.
3drob schreef: ↑24 sep 2018, 09:54
In het linker voorkeuren vak heb ik even skirtafstand aangevinkt en dan verandert rechtsboven het vakje inderdaad van: Basic - naar: Custom selection
MAAR blijven de andere instellingen dan wel staan? Afijn zal ik zelf even moeten controleren natuurlijk. Quote
Rob,
De andere instellingen bljiven staan, tenzij je ze wijzigt... Je krijgt ook de vraag op gegeven moment of je de gewijzigde settings wil behouden of de standaard terug laden.
Heb voor de nieuwe cura een knipsel bijgevoegd waar je kiest welke settings over skirt je zal kunnen zien om te veranderen, en het tweede knipsel laat zien waar je dan de aanpassing zelf doet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast