3D filamenten bij your3dfilaments.com

Alles over 3D print webwinkels, websites, reviews etc.
3Dwim
Contacteer:

Re: 3D filamenten bij your3dfilaments.com

Bericht door 3Dwim » 17 jul 2018, 22:23

@your3dfilaments, denk je nu echt dat je na zeven dagen een herinnering moet posten !
Groet,
Wim

Pro Deo 3D fanaat
Anet A6 - student
SketchUp Pro - expert

your3dfilaments
Contacteer:

Bericht door your3dfilaments » 18 jul 2018, 17:23

@wim,

Jazeker, de datum waarop de actiecode verloopt hebben wij de vorige keer niet vermeld. Het is wel zo handig dit te vermelden voor eventuele afnemers wim.

met vriendelijke groet,

Team your3dfilaments.com :)

phtvs
Contacteer:

Bericht door phtvs » 19 jul 2018, 21:10

Met de dag komen er meer en meer mensen die denken een goudmijntje aan te boren met de verkoop van filament. Op zich niets mee, hoe meer keus hoe beter. Maar als je werkelijk een graantje wil meepikken zul je je moeten onderscheiden van de andere shops die al goede naamsbekendheid hebben en een leuke klantenbestand opgebouwd hebben.

Helaas zie ik de laatste tijd vooral webshops erbij komen die binnen een uurtje een kant en klaar 13 in een dozijn webshop scriptje geinstalleerd hebben op een goedkoop gehuurd servertje en daar dan filament aanbieden wat ver boven de gemiddelde marktprijzen ligt. En natuurlijk is het filament wat ze aanbieden beter, goedkoper en 'easy to print' dan alle andere.

Kan natuurlijk allemaal en mag ook, maar als je echt een kwalitatief goede webshop op wil bouwen komt daar iets meer bij kijken en zul je een manier moeten verzinnen om je te onderscheiden van alle 13 in een dozijn shops. Doe je dit niet, dan voorwacht ik dat je al snel tot de conclusie zult komen dat je het spul niet verkocht krijgt, blijft zitten met een voorraad filament wat onverkoopbaar is en je webshop langzaamaan zal verdwijnen in de vergetelheid.

Ik wil best aannemen dat deze shop met alle goede bedoelingen de deuren geopend heeft, maar helaas sla je naar mijn mening de plank een beetje mis. Dit is mijn mening en ik heb niet de illusie dat ik de waarheid en kennis in pacht heb over dit onderwerp, beschouw dit als opbeurende kritiek van een potentiele klant ;-)

evenwel, succes met je shop!
Groet,
Theo

3Dwim
Contacteer:

Bericht door 3Dwim » 24 jul 2018, 15:35

Goed verwoord, Theo.
Groet,
Wim

Pro Deo 3D fanaat
Anet A6 - student