>>> https://www.your3dfilaments.com <<<
Mijn naam is Rob en ik ben onlangs met mijn compagnon een webshop gestart in 3D filamenten. De liefde voor het 3D printen was er altijd al en om er meer mee bezig te zijn ben ik de 3d filament e-commerce wereld binnen gestapt.
Onze website zoals hierboven vermeld bevat 3D filamenten in allerlei soorten en maten. van klei, steen vulling tot industriële krachtige filamenten en pellets. onze unique selling point is eenvoudig:
Profiteer van inkoopvoordeel
Your3dfilaments.com is dé leverancier op het gebied 3D filamenten. Profiteer ten alle tijden van de laagste prijs door het inkopen van grotere hoeveelheden 3D filamenten. Dus pak stapelkorting bij aankoop van 25, 50 of 100 3D print filamenten.
Voor een volledig overzicht van de filamenten die wij verkopen verwijs ik jullie door naar de webshop.
De webhop is pas net live en wij zijn zeer benieuwd naar jullie mening! Hebben jullie vragen en/of opmerkingen of willen jullie meer informatie over een filament? Schroom dan niet en neem aub contact met ons op. wij houden van 3D printen en helpen jullie graag op weg.
Alvast bedankt en vriendelijke groet,
Team your3dfilaments.com