Website zonder service!!! Opgepast voor 3ddivision.nl

Alles over 3D print webwinkels, websites, reviews etc.
Plaats reactie
Dop13
Contacteer:

Website zonder service!!! Opgepast voor 3ddivision.nl

Bericht door Dop13 » 17 dec 2016, 15:18

Beste mensen,

Onlangs heb ik een bestelling geplaatst bij 3ddivision.nl. Daarvan heb ik enorme spijt gehad, wat een waardeloze service.
Bellen over een bestelling, maar niet teruggebeld worden tot 3 keer toe. een klacht ingestuurd, nooit reactie gehad. RMA aangevraagd om de goederen te retourneren, geen enkele reactie gehad.
Aangeklopt bij webwinkelkeurmerk om een geschil te regelen, blijkt dat het bedrijf is geroyeerd als lid. Lekker bezig dus.

Mijn advies is om in deze webwinkel niets te kopen. 3ddivision mag dan wel leuke aanbiedingen hebben, maar de service is nul!!

groet en veel printplezier!!

Dop13

kristoff66
Contacteer:

Re: Website zonder service!!! Opgepast voor 3ddivision.nl

Bericht door kristoff66 » 22 feb 2017, 16:25

Ik heb er aantal weken geleden een coolertje besteld voor de wanhao i3 printer en heb nog niets aangekregen,bellen lukt niet en op mails werd ook niet gereageerd.Nu staat er al een paar dagen een teller dat de website vernieuwd wordt en dat deze een nieuwe eigenaar heeft om een betere service te geven maar de letter gaat altijd weer omhoog als die bijna afgelopen is.Bij mij gaat het maar om 16 € ofzo maar er zijn meden die hebben daar 3d printers besteld van 400 tot 2000 € enzo.

Dus blijf daar weg,ik snap niet dat dit zomaar kan,als de website weer online zou komen en ik krijg nog niets dan ge ik even horen wat ik kan doen,17€ is 17€ :)

Plaats reactie