3d printer pen kopen

Alles over 3D print webwinkels, websites, reviews etc.
Plaats reactie
huppelaap
Contacteer:

3d printer pen kopen

Bericht door huppelaap » 27 mei 2015, 23:14

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden ben ik samen met een vriend van mij een webshop begonnen. Op deze webshop verkopen wij 3d printer pennen en de daarbij behorende fillaments. Graag hoor ik van jullie wat jullie van de webshop tot dusver vinden. Waar zien jullie ruimte voor verbetering en wat vinden jullie pluspunten?

Dit is namelijk de eerste webshop die ik ooit heb gemaakt en ik hoor dan ook graag nuttige feedback van potentiele klanten/mensen met inzicht hierin.

Mocht je gewoon geintereseerd zijn in het kopen van een 3d printer pen, dan kan dat ook gewoon via onze webshop. We ondersteunen ideal en we hebben een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Momenteel is onze original pen zelfs met 10 euro korting te koop. Mooi meegenomen dacht ik zo.

Klik https://3dprinterpenkopen.nl/ om de site te bezoeken.

Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
Jasper Herweijer

Jean-Paul
Moderator
Contacteer:

Re: 3d printer pen kopen

Bericht door Jean-Paul » 27 mei 2015, 23:29

Hallo Jasper,

Ziet er al goed uit hoor! En netjes met ssl certificaat. Ik zou zelf de zalmroze kleuren vervangen met de kleur blauw uit het product. Dan krijg je een mooi geheel en komt het sterker over. En misschien een wat pakkendere tekst bovenin? Ik vond de prijs reuze meevallen maar ontdekte dit pas na het lezen van het eerste stuk tekst. Ik zou de prijs dus bovenin zetten, liefst op de foto. Dat zal vast wat bouncers schelen.

Succes met de winkel. Leuk product!

jeex
Contacteer:

Bericht door jeex » 28 mei 2015, 08:47

Web is meer mijn vak dan 3d. Heel kort door de bocht:
  • de vorm is prima, lekker rustig en ruim.
  • teveel tekst en veel te weinig beeld en voorbeelden van wat het ding kan.
  • ik ben te lang onderweg met klikken voor conversie. Elke pagina, ook de home-page, moet meteen een teaser en knop hebben met Bestel nu!! en dan het liefst nog met een speciale aanbieding (setje met 'gratis' filament of zo).
Werk van lekker beeld en propositie naar toelichting, nu doe je dat andersom. Mensen die meer willen weten klikken wel door in de site.

Tot slot de pay-off op de home: "Heeft u zich altijd al willen uitleven op creatief gebied? De 3D Printer Pen is dan voor u de perfecte oplossing! De pen brengt". Dat kan natuurlijk niet. Bezoeker willen geen vraag zien, ze willen een antwoord. En je hebt het over een crea-product dus artiesten en huisvrouwen (niet denigrerend bedoeld, maar zo heet de doelgroep nu eenmaal) dus aanspreken met Je.

Ik zou gaan voor plaatjes met hele mooie en vooral gepersonificeerde (namen) voorbeelden en dan een kreet als "Maak het zelf" of zo.

Succes ermee.

penprinter
Contacteer:

Bericht door penprinter » 01 okt 2015, 15:37

Ik ben iets later ingestapt. Succes. Dat we heel nederland aan een pen helpen en zo de opstap naar tafelprinters op elke keuken tafel. Veel plezier.

Met vriendelijke groet,

Remo Natali van http://www.penprinter.nl

Plaats reactie