Mag je hier een 3D print webwinkel promoten? JA!

Alles over 3D print webwinkels, websites, reviews etc.
Gesloten
Admin
Site Admin
Contacteer:

Mag je hier een 3D print webwinkel promoten? JA!

Bericht door Admin » 12 aug 2019, 15:30

Ondanks de duidelijke richtlijnen voor dit subforum lijkt er toch een misverstand te zijn over wat SPAM is of of niet. Dat wil ik hierbij dan ook graag even ophelderen:

Iedereen met een Nederlandstalige webwinkel voor 3D-print producten mag een eigen topic aanmaken. Hiervoor hoef je je NIET voor te stellen. En dit valt niet onder SPAM en is on-topic. Voorstellen is nooit verplicht!

Dat is helder en duidelijk. Het is treurig om te zien hoe mensen worden aangevallen zonder dat ze iets verkeerd doen. Het is nuttig om te weten welke webwinkels er zijn, en ook voor de webwinkel eigenaar fijn om de juiste doelgroep te bereiken via dit forum. 3DPrintForum.nl heeft dit vanaf het begin al toegestaan en dat zal altijd zo blijven. Dit soort webwinkels zijn onderdeel van de industrie en hebben ook recht op een plek op dit forum. Vandaar ook het subforum Websites en Webwinkels.

Bovenstaand verhaal betreft dus iets dat binnen de regels valt. Wat NIET wordt toegestaan is dit soort topics vervuilen met reacties die er op gericht zijn om de gebruiker weg te jagen. Wordt dat toch gedaan, dan moet ik helaas met waarschuwingen gaan werken en eventueel een tijdelijke band uitdelen. Daar heb ik natuurlijk geen zin in. Laten we het gezellig houden...

Bedankt voor jullie aandacht.
Persona non grata

Gesloten